Zadbaj o sylwetkę przed urlopem

Przygotuj się do urlopu i zastosuj program dietetyczny: trenuj, przejdź na dietę niskotłuszczową, spożywaj suplementy -pomogą ci spalić tłuszcz.

Po zimie, z powodu małej ilości ruchu, niewłaściwej diety, często pojawiają się u nas cellulit i otyłość. Okres wiosenny, przed urlopem, to doskonały czas aby dojść do dobrej formy,pozbyć się nadmiernych kilogramów, zmniejszyć cellulit. Należy zacząć kontrolować swoją wagę, prowadzić zdrowy stylu życia i przestrzegać właściwej diety -smacznej, nieskomplikowanej, dodającej energii.
Aby przygotować sylwetkę przed urlopem trzeba zastosować program dietetyczny zawierający trzy elementy:
1. Zacznij trening
Uprawiaj fitness -wykonuj na początek podstawowe ćwiczenia fitness z zakresu treningu siłowego i cardio. Ważne jest regularne wykonywanie ćwiczeń fizycznych, przynajmniej 30 minut dziennie.
2. Spożywaj suplementy - pomogą ci w spalaniu tłuszczu:
Włącz do diety przyspieszacze spalania tłuszczu, np.:
- Pikolinian chromu -powoduje przedostawanie się glukozy do komórek i przekształcanie jej w energię;
- Garcinia Cambogia - owoc ten zawiera kwas hydroksycytrynowy (HCA). HCA posiada zdolność blokowania procesu przekształcania glukozy w tłuszcz w wątrobie - wynikiem tego jest redukcja ilości odłożonego tłuszczu;
- Opuncja figowa- błonnik pochodzący z tej rośliny ma bardzo wysoką zdolność wiązania tłuszczów;
- L-karnityna - aminokwas niezbędny do wbudowania tłuszczu do komórki, gdzie zostaje spalony;
- ekstrakt z liści zielonej herbaty, ekstrakt z ziaren zielonej kawy, ekstrakt z nasion guarany - dodają energii, korzystnie wpływają na metabolizm tłuszczów;
3. Stosuj dietę niskotłuszczową
- Koktajle białkowe - dostarczają wiele witamin i minerałów.
Można zastąpić jeden lub dwa posiłki w ciągu dnia koktajlem odżywczym, zawierającym składniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, niewielką liczbę kalorii. Koktajl taki zawiera błonnik, witaminy, minerały - głównie chrom, białko roślinne, dużą ilość węglowodanów, aminokwasów, enzymy.
- Napoje energetyzujące z argininą - pomagają organizmowi lepiej funkcjonować, dodają energii, zmniejszają uczucie zmęczenia i znużenia; polecane osobom chcącym poprawić swoją sylwetkę;
- Spożywaj probiotyki: kefiry, maślanki...
- Pij codzienne wodę, by pobudzić procesy trawienne.
- Koniecznie obniż spożycie tłuszczów, zwłaszcza pochodzenia zwierzęcego oraz węglowodanów, cukrów, mąki.
- Spożywaj warzywa, owoce, ziarna, ponieważ w nich znajduje się największa ilość witamin i błonnika.
Bibliografia:
" O zdrowie zadbaj sam" Enrique Garza